Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Selam kızlar,
3-4 ay bir süre Ankara’da ikamet edeceğimi sizlere daha önce instagramdan duyurmuştumJ
Bu nedenle bloğu bu aralar baya ihmal edeceğe benziyorum çünkü şimdilik burada internetim yok. Muhtemelen de Eylüle kadar internetsizim. Bu nedenle postlarımı offline olarak Wordde düzenleyip internet bulduğum an yapıştırmaya karar verdim.


görsel: alıntı


Bugün sizlere Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim. Ben bu ürünü A101 den bir Perşembe indiriminde almıştım. 5 TL gibi bir fiyatı vardı. Hatta çekiliş sırasında hediye etmeyi düşündüm. Ancak ankaraya gelirken yanıma bir tane açılmamış göz makyaj temizleyicisi lazım olduğundan dolayı hediye etmek yerine çantama attım. Evde yves rocherin ve de neutrogena nın çift fazlı göz makyaj temizleyicileri var. Ancak ikisi de bitmek üzere ve yarım yarımdı. Garnieri ise daha önce hiç kullanmamıştım.

Tenime direk sürdüğüm, fondöten-bb gibi makyaj ürünlerinin temizliğini bioderma H2O sensiblo serisinin misel solüsyonu ile yapıyorum. Ancak bilen bilir. Bu ürün cilt temizlemede çok iyi olsa da, rimel çıkarmakta baya kötü. Bu nedenle elimin altında yine göz makyaj temizleyicisi bulundurmak zorunda kalıyorum.

Yves rocher ve neutrogena kullanmış birisi olarak söylemeliyim ki garnieri hiç beğenmedim. Çift fazlı olmasına rağmen makyajı çıkarmıyor. Bırakın rimelimi, kirpik diplerime sürdüğüm swching (the balm eyeliner) i bile çıkarmadı. Verdiği yağlı his de cabası. Yalnız gözde herhangi bir yakma tarzı bir reaksiyon olmadı.

Saydığım üç üründe de, çift faz dediğimiz yani ürünün kullanılabilmesi için iyice çalkalanması gereken bir içerik var. Garnierin ve yves rocherin estetiği daha iyi, garnierin hoş bir lila, yves rocherin ise koyu ve canlı bir mavi renginde fazı var.

Başlıklarına gelince, neutrogena bu anlamda baya geri kalmış. Yves rocherin de neutrogena gibi kapağı çevirmeli. Garnier ise bu konuda daha pratik. Yalnız neutrogenanın ağzı ürünü almak için fazla geniş, keşke bir delik olsaydı.

Sephoralarda satılan ve indirimde olan üçlü set içerişinde bulunan sephora göz makyaj temizleyiciyi ise evde unutmuşum. Kardeşim beni ziyaret ettiğinde getirecek J o zaman onu da yorumlarım.

Kısacası denediğim ürünlerde aradığımı bulamadım.

Umarım yazı işinize yarar nitelikte olmuştur. Görüşmek üzere! Unutmayın, en güzel makyajınız gülümsemeniz olsun. Sevgiler.



Yorumlar

Popüler Yayınlar