Bir Cumartesi - 5 Ürün (20 Şubat) -1-

Merhaba, blog yazmayalı ne uzun olmuş öyle.
Yeni bir yazı dizisi ile karşınızda olacağım. Cumartesi günleri, bazen pazar da olabilir :) 5 farklı ürün yorumlayacağım. Bu 5 ürünün farklı gruplardan olmasını hedefliyorum. Bu 5 ürün hakkındaki yorumlarımı nerden edindiğimi tek tek belirteceğim. Neden alınması veya alınmaması gerektiğini sizlerle paylaşacağım. Umarım faydalı olurum.

İlk ürünle başlayalım

1- Vichy Nutriextra Extraordinary Balm



Ben bu ürünü recete.com adlı siteden almıştım. Kendileri benim dermokozmetik aldığım sitelerden birisi. En son girdiğimde sitenin görünümünü değiştirmişlerdi. Umarım hizmet anlayışları değişmemiştir. Notları okuyan hızlı kargolayan bol bol tester veren bir site. Çok şiddetle tavsiye edebilirim. Hatta not bölümüne istediğim markaların testerlarını yazıyordum. Onları yolluyorlardı düşünün. Bak şimdi sipariş veresim geldi. :) 
Ben 17-18 TL gibi bir fiyata almıştım bu ürünü. Dudaklarım kabuk kabuk oluyor iyi nemlendirmezsem. Peelingler mi denemedim, balmlar mı sürmedim ama dudak çok nankör bir uzuv arkadaşlar. Bakmazsanız yine parçalanıyor sürdüğünüz ruj kabuk kabuk oluyor. 
Şimdi reçete.com a baktımda fiyatı indirimle 19.20 -TL Ruj uygulamaya benzer bir aplikatörü var ancak ben elimle uygulamayı daha çok seviyorum. aroması yok. Sevmediğim ilaç gibi bir tadı var. 

Güne başlarken kullandığınız, dudak kremi gece saatlerine kadar etkisini sürdürecektir.
Vichy laboratuvarlarında üretilen dudak bakım kremi; beyaz balmumu içeriği ile dudaklarınızı yumuşatır, pürüzsüzleştirir ve oluşmuş kuruluğu giderir.

Zengin bir bileşime sahip olan ürün, yumuşak dokusu ve yoğun nemi hapseden yapısı ile dudaklarınıza arzu ettiğiniz yumuşaklığı kazandırmaya yardımcı olacaktır.
Çatlamış ve kurumuş dudaklar beslenerek onarılır. Kısa sürede dudaklarınız pürüzsüz bir görünüm kazanır.

Arkadaşlar yalan. Hiç de geceye kadar etkisini sürmedi. :) Ben gece yatmadan önce sürüyorum. Gerçekten dudaklarımı yumuşatıyor. Rujun altına falan sürmüyorum malesef çünkü rujun yapısını bozabilir birazcık sıvı bir yapısı var. Dudağın da ısısıyla iyice eriyor. Bu ürüne puanım 10 üzerinden 5. Olmasa da olur. 

Reçete.com ürün linki http://www.recete.com/Vichy-Nutriextra-Lip-Levres-15ml-Zarar-Gormus-Dudaklar-Icin-Ozel-Bakim-Kremi,PR-1537.html


2- Missha BB Krem 



Korelilerin ciltlerinin ne kadar düzgün olduğunu hepimiz biliyoruz. Missha da bir kore markası. BB kremlerinden ne kadar memnun kalındığını sosyal medyada hep okudum. Ankarada kaldığım bir dönem missha nın mağazasına gittim. Ankamallde en üst katta bir mağazası var. Orada görevli bb kremi çok güzel bir şekilde yüzüme uyguladı. Hatta baya makyaj yaptı diyebilirim. Orada çok hoşuma gitmemişti ama yüzüme oturdukça ürünü sevdim. Ancak ankaradan dönünce görevlinin yüzüme hangi rengi uyguladığını unutup 21 numarayı aldım. Biraz beyaz kaldı bana. Gri alttonlu bir bb krem. Cildimi biraz soluk gösteriyor. Direkt olarak uygulayınca beyaz kalıyorum ama diğer bb kremler ile karıştırdığımda sonuçtan daha memnunum. Misshanın internet mağazasından satın aldım.Puanım 6/10

3- Essence Sun Club Bronzing Powder 



İçi hindistan cevizi kokan buram buram yaz kokan bir bronz pudra. Hafif ışıltıları var . İçindeki o kız deseni çok hoş. Pigmenti çok iyi. Yüzü ısıtmak için kullanıyorum. Allık niyetine de kullanılabilir. Mis gibi kokuyor ya. Kapağı açtığım an o kokuyu alınca denize inecekmişim gibi. Güneş kremi gibi. Bunun bir de lighter skin i varmış ama ben darker skini almıştım. Essence ürünlerini seviyorum baya :) Puanım 7/10

4- Nascita Kontür Fırçası 

fotoğraf makyaj blogumdan alıntıdır.


Bu ürünü çok sevdim. Nascita bir doğuş kozmetik ürünü. Fırçaları yumuşacık, yıkanınca kılları dökülmüyor ayrışmıyor. Fiyatları da çok uygun. En çok sevdiğim fırçalarından birisi de bu düz kesik uçlu kontür fırçası. Ben genelde the balm markasına ait bahama mama ile bu fırçayı uyguluyorum. 10/10 


5- Rimmel London Wake Me Up Salatalık Özlü Rimel


Watsons indiriminden aldığım bu rimeli pek sevemedim. Ben gelenlde rimel tercihimi silikon fırçadan dolayı yapıyorum. Bu da kıl fırça ve biz pek iyi anlaşamadık. Ama mis gibi salatalık kokuyor. Rimel de öyle çok kötü değil hakkını yemeyeyim. Ayrıca sanırım watsonsta yılın ödülü adayıymış. Siz hala oy vermediniz mi :) Puanım 5/10 

Yazıyı ve ürünleri nasıl buldunuz. :) 
Lütfen yorum bırakmayı ve blogu takip etmeyi unutmayın sevgiler. :) 




Yorumlar

  1. Canım güzel bir yazı olmuş ve her hafta 5 farklı ürün yorumu yazmak fikri cok iyi :) ellerine saglık.. Ben de rimeli kullanıyorum ama acayip başarılı bulmadım aynı senin gibi :) denediğin bb yi çok merak ettim. Benim cildim akneye meyilli sorunlu bir cilt. 28 olmama rağmen ergenliğim bitmiyor 😄😄 purr beauty ve farmasi kullaniyorum bb ve cc olarak. Bunu da o yüzden çok merak ettim.. Kolay gelsin. Iyi pazar olsun :)

    YanıtlaSil
  2. bb krem yapısı birazcık pure beauty ye benziyor aslında. gri alttonlu. :) beğenmenize çok sevindim. :)
    bu haftalık es geçmek zorunda kaldım. haftaya devam ürünleri tanıtmaya :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar