Vissmate ultra çamaşır suyunu nasıl buldum?

Herkese yeniden merhaba!
bugün sizlere yorumlamam için bana gönderilen bir üründen bahsedeceğim.
Her şey uzun zamandır kontrol etmediğim mailimi kontrol etmemle başladı. Vissplus isimli bir firmadan Nagihan hanım, bana ürünlerini denemem için mail atmış, tabi ben o sıralar grip almış başını gidiyor. Maili de firma bana atalı tam bir ay olmuştu.

Velhasıl uzatmayayım tekrar kendileriyle iletişime geçtim, onlar mailleri benden daha sık kontrol ediyorlar tabi, adres bilgisi arada geçmiş olsun dilekleri falan bir mailimde adresi yazmamışım, bir mailde adımı soyadımı falan :)) Neyse Nagihan hanımın sabrı ile ürünler sağlam bir koli ile tarafıma geldi. :D


ürün bir kolinin içinde, tanıtım broşürleri, 4 adet çamaşır suyu ve de firma logolu bir not defteri ile geldi. çamaşır suyunu daha denemeden defter hastalığı olan ben, bu minik hediyeye bayıldım. :)))

Sonra da anneme emanet ettim çamaşır sularını. bu arada bu çamaşır suları bana deneyip yorumlamam için gönderilen ilk ürün. Bu nedenle de yeri bende ayrı olacak sanırım :)

Firmayı araştırdım biraz, gönderiyorlar da kim bunlar diye. Aslında doğru olan da bu. Kullandığınız ürünün geçmişini bilmek gerek. Aa çamaşır suyu hadi kullanayım demek biraz yüzeysel gibi geldi.

Vissplus firması 2015 yılında kurulmuş. Ev bakım ve temizlik ürünleri üretimi yapıyor. Topluma,  çalışanlarına ve doğaya saygı firmanın önceliklerinden. Doğayı es geçmemelerini sevdim:)

4 çeşit çamaşır suyu göndermişler.
Çam ormanları
Çiçek bahçesi
Limon Gücü
Deniz Ferahlığı

Ürünleri genel olarak çok beğendim. Gelelim detaylara.

Bir kere kapağında çocuk kilidi olduğunu düşündüğüm mekanizma var. açmak için çevirmek yeterli değil bastırmak gerekiyor. Bu çok önemli bir ayrıntı.

Kapaklarını beğendim. Kullanım kolaylığı sağlıyor. Klozet gibi derin yerlere, ucu sayesinde rahatça ulaşıp ürünü dökebiliyorsunuz.

Kokusu çok hafif. Buram buram çamaşır suyu kokmuyor. Ciğeri rahatsız etmiyor. Kokuya hassasiyeti olanların rahatça kullanabileceğini düşünüyorum.

Kıvamı orta. Yani ne çok koyu ne de su gibi. İdeal diyebilirim.

Kısacası alır mıyım. Evet alırım. Fiyatlarını bilmiyorum. Firma sağolsun 4 şişe göndermiş. Bitince grossmarketlerde bulacağımı düşünüyorum.

Firma ile iletişime geçmek isterseniz; http://www.vissmate.com.tr/ sitesini kullanabilirsiniz. İnstagramda da aktifler.

Ürünlerini deneme şansı verdikleri için teşekkür ediyorum. :)

Herkese şimdiden iyi haftalar!


Yorumlar

Popüler Yayınlar