Kiehls Alışverişim

Herkese merhaba yeniden,
Bugün sizlere Kiehl's markasına ait alışverişimi anlatacağım.

Ben bu markaya meşhur avokadolu göz kremi ile başladım. Cilt yapım normalde karma, ama göz altlarım kuru. Cildimi temizledikten sonra bu kremi kullanıyorum, çok küçük bir miktar almam yetiyor. Oldukça bereketli olan bu ürünün güncel fiyatı;  105 TL

Bu ürünü ayrı bir gün yazarım, şimdi internet ve mağaza alışverişimi yazayım :))

cildim son zamanlarda aşırı sivilcelenme, lekelerde bir artış, ağrılı kızarıklar ve lokal olarak aşırı yağlanmaya başladı. 28 yaşındayım cildimi hiç böyle görmedim (ergenlikte bile)
Bunun sebebini iş hayatında yoğunluk, son bir ayda yaşadığım aşırı üzüntü ve strese bağladım.
cildim için bir şeyler yapmam gerektiğini düşündüm. Dermakozmetik ürünler ile pek anlaşamadım bu ara. Aklıma Kiehls geldi sonra, bizim burada mağazası yok, online satışı olduğunu bildiğim için internet sitesine girdim. Online destek diye bir şey var, cilt problemlerinizi anlatıyorsunuz, sizi ilgili ürünün sayfasına kendisi yönlendiriyor, yani sayfa kendiliğinden açılıyor. yaklaşık 20 dkya yakın konuştuk, karşımdaki çok güzel ilgilendi benimle. Peki neler aldım.

1- Clearly Corrective Dark Spot Solution



(resim Mikhila.com sitesinden alıntıdır.)

Clearly Corrective Dark Spot Solution bir serum. Vaatleri arasında düzenli kullanımda koyu lekelerin görünümünü azaltma, daha ışıltılı ve aydınlık bir cilt sunma, günlük ve düzenli kullanımla birlikte cilt gözle görünür şekilde daha eşit renk tonu sağlama, gelecekte oluşabilecek olan koyu lekeleri ve renk farklılıklarını engelleme var. Cildimi temizledikten sonra serumun damlalıklı başlığı ile elime 3-4 damla alıp tüm yüzüme tampon hareketlerle uyguluyorum. Sabah akşam kullanıyorum.
Cildi hafif soyucu özelliği var sanırım, gün içinde sabah kullanırsam güneş koruyucu kullanmadan evden çıkmıyorum. 4-5 gün oldu sanırım, cildimde bir beyazlaşma var, ama daha yolun çok başındayım bir ay geçsin etkisini sizlerle yeniden paylaşırım. 

Ürün, silikon, paraben, parfüm içermiyor. Güncel Fiyatı 185 TL 



2- Blue Herbal Gel Cleanser




(resim http://thecashabeauty.com/ sitesinden alınmıştır.)


Instagram paylaşımında diş macunu desem de, ağız suyu kokan bu jel çok hafif bir yapıya sahip. Bu nedenle de çok köpürmüyor ve kolay arınıyor. Bu arındırıcı, temizleyici jel, gözenekleri tamamen temizleyerek kir, kalıntı ve yağ izlerini giderir vaadi ile Kiehl's in sitesinde yer alıyor. İçinde zencefil kökü, tarçın kabuğu özü ve salisik asit var. Hafif mentol kokusu psikolojik olarak da temizlik hissini uyandırıyor. Sabah akşam uyguluyorum.
Güncel fiyatı: 82 TL


3- Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque



(resim http://www.herworldplus.com/ sitesinden alınmıştır.)
Kiehls'in en meşhur ürünlerinde bu kil maskesini, one-tower avm deki mağazasından aldım, ilgi alaka çok hoş, bayan bir sürü de sample verdi, sayesinde çok merak ettiğim güneş kremini, sivilceler içib blue herbal serisinden spot bakımı ve losyonu deneyebileceğim. 
İnce bir tabaka halinde uygulayıp kuruyunca yıkayın diyor. Maskeleri banyodan önce yapmayı daha pratik buluyorum, durulaması daha kolay oluyor :)) 

Maskenin vaatleri "İçeriğindeki Amazon Beyaz Kili ile gözenekleri derinlemesine arındırır. Gözenekleri tıkayarak cildi donuk gösteren kir ve ölü yüzey hücrelerinin temizlenmesine yardımcı olur.Cildin yüzey kirlerinden ve toksinlerden arınmasını sağlar.Kullanımdan sonra cilt gözle görülür bir biçimde küçülmüş gözeneklerle daha sıkı bir görünüme kavuşur ve cilt dokusu iyileşir."

Güncel fiyatı 109TL (Her ne kadar küçük boyu varmış gibi sitede görünse de, mağaza çalışanından aldığım bilgiye göre senede bir kere küçük boyunu üretip mağazalara dağıtıyorlarmış, bu genelde yılbaşı oluyormuş ve hemen bitiyormuş)


4- Calendula Herbal-Extract Alcohol-Free Toner

(resim http://www.11street.my/ sitesinden alınmıştır.)


Online alışverişimde deneme boyu hediye ediyorlardı, ben de bu ürünü seçtim. Çünkü canlı destekte ürünü çok övdüler, yorumlar da güzeldi ancak biraz aşırıya kaçmamak için tam boyunu alamadım, normalde bu ürünün testerı da kağıt içinde ama bana gönderilen biraz daha büyük, minik bir şişe düşünün, içinde çiçekler yüzüyor, her şeyden önce görsellik harika. Sitesindeki bilgiye göre bu çiçekler tek tek elle yerleştiriliyormuş, çok naif değil mi :) Bu tonik nazikçe cildin doğal yağlarını dengelemeyi ve ciltteki tüm kiri, toksin maddeleri ve temizleyici kalıntılarını arındırmayı vaadediyor. Benim temizledikten sonra hafif kızaran hassas yüzümü çok güzel yatıştırdığını söyleyebilirim. Tonik ürünlere pek inanmıyorum ne bileyim. Sanki çok etkili değillermiş gibi geliyordu. Gül suyu gibi basit ve doğal ve fiyat anlamında uygun ürünler kullanıyordum. Tonik alkol içermiyor. Güncel fiyatı 145 TL. Tek sorunu bitecek olması :))) 

Başka bir yazıda görüşmek üzere iyi pazarlar :) 





Yorumlar

Popüler Yayınlar