Mayıs 2015 - Bitenler :)

Merhaba tekrar :)
Mayıs ayını henüz ortalamadık belki ama bitenler köşemin ilk yazısını biraz erken yazmak istedim sanırım. Bloguma girenlerin sayısı gittikçe artıyor. Bu da beni memnun ediyor :) Teşekkür ederim, iyi ya da kötü tüm eleştirilere açık olduğumu belirtmek isterim.

Açıkçası bu köşe bana da vesile olacak, en azından ürünlerimle vedalaşmayı öğreneceğim. Annem atmadan bende bir şey kolay kolay atılmaz. Köşede durur aylarca. Bu nedenle almayı bildiğim kadar tüketmeyi ve çöpe atmayı da öğrenmem gerek.

İlk yazım olsa gerek çok fazla ürün bitiremedim. Olsun en azından başlangıç yapalım :)


İlk ürünümüz; Neutrogena Alkol içermeyen tonik. Açıkçası pek memnun kalmadım diyebilirim. Diğer tonikler alkol mü içeriyor bilmiyorum ancak hiç bir ferahlık hissi edinmedim. Su bile daha çok ferahlatıyor :)) Bir daha kullanacağım bir ürün değil. 


Niveanın ıslak tene uygulanan ve duşta vücut kremi. Öncelikle şunu belirteyim ki, saç diplerim, t bölgem ne kadar yağlıysa vücudumun geri kalanı o kadar kuru. Her duştan sonra şöyle sürüm sürüm krem sürülen hatunlara hep özenmişimdir. Ya vücudumu sevmediğimden ya da üşendiğimden. bilmiyorum süremiyorum işte :) Ama bunun kullanımı çok rahat, duştan sonra o cilt kuruluğumu alıyor diyebilirim. Kullanımı ise basit, duştan çıkmadan önce ıslah vücudunuza sürüyorsunuz, Hafif bi su tutun kurulanın ve çıkın! Bu kutu bitti ama şansıma migrosun anneler günü indirimi yetişti de aldım bir kutu daha. Tavsiye ederim. Özellikle de benim gibi krem sürmeye üşenenlerdenseniz.


Gelelim en sevdiğime! Paraben içermeyen, kozmetikten öte, biraz daha "temiz" ürünler kullanma macerama, ofis arkadaşım sayesinde yves rocher kullanarak başladım. Giderek bu sevdam büyüdü büyüdü, vichylere, la roche lara biodermalara kadar sıçradı. Bu da ilk denemelerimden biri. Çok sevdim çok memnun kaldım. Kokusuz cildi derinlemesine temizlediği hissini bende uyandıran mükemmel bir ürün. Ama tek avantajı yüz yıkama olayında her zaman köpük formu bana daha cazip gelmiştir. Yıkaması eğlenceli, durulaması kolay! Vichy Normaderm serisinin jelinin tek dezavantajı formunun jel olması, yoksa gerçekten çok mükemmel bir ürün. Şimdilerde La Roche nin Effaclar H serisinin yüz yıkama köpüğünü kullanıyorum. İlk izlenimlerim fena değil!

Şu an şu yazıyı yazarken biten bir kaç ürün geldi aklıma, onlarla da bir sonraki yazımda vedalaşmam gerecek sanırım. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. :) Görüşmek üzere.

Yorumlar

Popüler Yayınlar