Flormar Alışverişim

Merhaba tekrardan! İşlerimin yoğunluğu nedeniyle pek yazı yazamıyorum. Ama instagramda oldukça aktifim. Özellikle de son zamanlardaki çekilişler göz dolduruyor. 500 takipçim olursa ben de ilk çekilişimi yapmayı düşünüyorum :)

Geçenlerde Flormardaki indirim rüzgarına kapıldım ve dayanamadım aldım bir şeyler. Bayadır paylaşmak istiyordum. Ancak fırsatım olmadı. Totalde aldığım ürünler bunlar :)


Denemek istediğim ürünler indirime girmişti. Üstelik 63 TL tutan bu alışverişime sadece 53 TL ödedim. Çünkü 50 TL ve üzerine anında 10 TL indirim vardı. Üstelik kargo bedavaydı. Ürünler çok hızlı bir şekilde kargoya verildi. Öğlen verdiğim sipariş ertesi gün elimdeydi. Bir de güzel bez çanta hediye etmişler ancak şu an bulamadım :) 


İndirimde olmayan tek ürün buydu. Insta profillerinde çok güzel görünen bu ürünü ben de denemek istedim açıkçası. Gözenek problemim malesef herkes gibi benim de ana problemlerimden biri. Ürün Jel kıvamında. Yani bir de kremsi olan varmış ama ben jel olanı istedim. Çok şükür dombik olduğumdan kırışıklık problemim yok :) 

 Ürünün fiyatı 25.00-TL ydi. Ancak hoş bir dokusu olmasına rağmen pek memnun kalmadım. Benim gibi karma-yağlı ciltler için pek uygun bir ürün değil. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Sürdükten sonra da çekmek isterdim ama ciltle mükemmel uyum sağlıyor ve görünmüyor hiç :D


Başka merak ettiğim bir ürün. Bunun fiyatını hatırlamıyorum ancak uygundu. Kullanmaya swatch atmaya bildiğiniz kıyamadım. Sadece bej rengine parmağım değdi. Belki çekiliş hediyesi olur kim bilir :) Her bir rengin kendine özel kapatma özelliği var. Açıkçası mor kapatıcının nasıl olacağını merak ediyorum :D yakında göreceğiz :)) Kullanınca tekrar yazarım.


Mascaraları seviyorum. Kirpik makyajı benim için önemli. Bu wild eyes mascarayı da sırf merakımdan aldım. Üç topun birleşmesi şeklinde bir fırçası var. En ufak kirpiklere kadar ulaşmayı vaadediyor. Ancak pek memnun kalmadım bu üründen de. Ürün fırcada o kadar yapışmış ki, kirpiklere geçemedi bir türlü. Gerçi ben max factor rimellerini kullanamayan insanım :D sabırlıysanız uygulanır. Ancak bana göre değil. Fiyatı 13 TL ydi.


Gelelim en en en uygun ürünüme. Şu gördüğünüz koca palet 8.25! Ama fiyatının hakkını veremiyor üzgünüm. Renklerini size göstermek istedim ancak deride palette durduğu gibi canlı durmuyorlar. Benim için sorun değil zaten farda hafif ışıltı arayan birisiyim. 

Kısacası seçtiğim ürünlerden pek memnun kalmadım. Ancak hizmet hızlıydı. Belki de bu ürünler çok tercih edilmediği için bu kadar ucuzdu bilemiyorum. Ancak flormarı yine de severim. Kullanmaya da devam edeceğim. Ama farklı ürünlerle. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :) 

Yorumlar

  1. Aldıklarını güzel günlerde kullan:)
    Tamda şimdi flormarın sitesinden bu concealer a bakıyordum fiyatı 20lira olması lazım.Gözenek küçültücü bende var bir süredir kullanıyorum aşırı bir faydasını göremedim ama fena değil yinede

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar