Makyaj Çantamda Neler Var?

Merhaba,
Blog işinden pek yüzüm gülmedi. Denenen onlarca tema, hayal kırıklıkları... Büyük kalan resimler, uymayan gadgetler. Çok yoruldum. Hala da içime sinmedi. Sanırım işi profesyonellere  bırakmam lazım. Bu konuda bana uygun fiyatla yardımcı olacak arkadaşları bekliyorum. :)

Gelelim yeni yazıma, bugün sizlere çantamda sürekli taşıdığım makyaj çantamda neler olduğundan bahsedeceğim.

 İşte makyaj çantam. Kendisini Mango'dan aldım, 1.5 ay önce. Hala olabilir. Çok tatlı ve kullanışlı. Ağzı biraz dar ancak şekilli bir çanta olması sebebiyle malesef böyle bir dezavantajı var. Fiyatı yanılmıyorsam 17.99-TL

İşte ilk parçam. Öncelikle yazmam gerekir ki, çoğunun yüzeyindeki yazıları silinmiş. Bu nedenle özür diliyorum. Bazılarında kötü bir şekilde görünüyor. Affınıza sığınıyorum :)) 
Pastel Magic Touch serisinden baz ve aydınlatıcı favori parçalarımdan. Göz altım için çok kullandığım ürünlerden. Geçen pastel reyonunda nude ruj ararken bunların olmadığını gördüm. Umarım üretimden kaldırmamışlardır. Likit bir yapısı yok bu nedenle kışın kullanırken zorlanıyorum. Çünkü baz kısmı donuyor. İki katlı bir ürün. Resimde de göreceğiniz üzere, üst katında baz var. Bazı yüzük parmağımla gözaltıma uyguluyorum. Daha sonra alt katındaki toz aydınlatıcıyı uyguluyorum. Aydınlatıcının altında minik delikler var. Bittikçe, ürünü kapalıyken çalkalayarak, toz aydınlatıcının kullanılabilecek şekilde yüzeye çıkmasını sağlayabilirsiniz. 3 tonu olan bu mükemmel highlighterın bendeki tonu 2 numara.



Bu paleti yeni aldım. Daha doğrusu bir arkadaşım almış. Gratislerde gratis karta balmın bu paletleri 39.90 yerine 19.90a düşmüş. Balm ürünlerini çok sevdiğimi bilen minnoş bir arkadaşımdan tatlı bir palet. Setin içinde yanılmıyorsam FratBoy allık, bir adet kaş farı, bir adet ışıltılı göz farı ve yine yanılmıyorsam Cindy Lou aydınlatıcı bulunuyor. Bu kombo ürünü çok sevdim. Pek de kullanmaya kıyamıyorum açıkçası. İçinde aynası da var. Bu vesile ile ekstra ayna taşımaya da gerek yok. Bendeki palet California. Ayrıca Hawai de varmış ancak sonradan mağazaya gittiğimde, Hawainin allığının pek bana göre olmadığını gördüm. 



Arkadaşlar! Hayat Kurtarıcımı açıklıyorum!!!! Watsons'ın Deep Action serisinin Mattifying Shine Control Papers. Orada çalışan bir görevli önermişti. Biliyorum burayı okumuyorsun, ama ürünü kullandıktan sonra senin de dediğin gibi sana çok dua ediyorum sevgili görevli :) 
Cildim karmadan yağlıya dönük. Ne sürsem de öğleden sonra burnum başlıyor yağlanmaya. Sürekli bir elimde pudra geziyor, sosyetikler gibi burnumu pudralıyordum. Ama bu harika bir ürün. Çantamdan asla ayırmıyorum. Yağlanma olduğunda, defter gibi bir sayfasını koparıyorum ve pudralı olan yüzünü burnuma tutuyorum. Yağı emiyor ve yağlı kısmı matlaştırıyor. 40 sayfa yaklaşık 4-TL civarı bir rakamdı. Watsonslarda bulabilirsiniz. 


Yanımda krem bulundurmayı da seviyorum. Fakat çanta boyutu yüzünden yalnızca testerları yanımda taşıyabiliyorum. Yağlı ciltler için bioderma Sebium serisini önerebilirim. Ben Sebium serisinden çok memnunum. Burnumdaki yağlanmayı yok etmese de ciddi ölçüde azalttı. Göz kremi süremediğim zamanlarda ise dirty works un göz kremini sürüyorum. Göz kreminden pek memnun kalmadım zaten anneler günü indiriminden çok uygun fiyata almıştım. En azından nemlendirir diye düşünüyorum. 


Flormarın indiriminden bordo diye aldığım ancak bildiğiniz Niveanın vişneli meşhur lipstickinin hem koku olarak hem de renk olarak çakması çıkan rujum. Testerı yoktu. Rengi çok hoşuma gitmişti. Hoş sürdüğümde de rengi fena değil ancak biraz daha koyu bir renk istemiştim ancak yine de hoşuma giden bir renk. Ayrıca kokusu da aynı yine nivea cherry lipstick gibi. 

Biraz fazla ruj barındırıyormuşum bunu fark ettim. İşte yazısı silinmiş iki ürün daha. Ancak numaralarını sizin için kenarlarına yazdım. Loreal Glam Shine serisini çok seviyorum. Çok rahat sürülüyor, ışıltısı çok güzel. Çok günlük. Yalnız pek kalıcı değiller ama ben gün içinde fazlaca tazelemekten hiç rahatsız olmuyorum. Sürmesi çok güzel :) İndirimden 20 TL ye almıştım her birini.


Yine başka bir ürün siz ruj diyebilirsiniz, çünkü essence nin bu kalemleri gerçekten dudağa çerçeve çizmekten ziyade ben kendilerini ruj olarak kullanıyorum bildiğiniz. kalıcı yumuşak çok güzel sürülüyor dudağa. Fiyatları da 3.75. Çok uygun kaçırmayın. Gratislerden bulabilirsiniz. Bendeki renkleri 07 ve 15.


En son indirimde, bir tane daha almak istediğimde artık bundan yok dediler. Bilmiyorum pek inanasım gelmedi. En sevdiğim göz altı kapatıcım. Lorealin true match serisinin bu kapatıcısı öyle güzel ki, yedeklemek için Lumi aldım ancak aynı tadı vermiyor. Lumi biraz daha hafif. Yine indirim zamanı 20 tl ye almıştım. O kadar kullanmaya kıyamıyorum ki bitiremedim :) 

Eveet gelelim göz farına. Rimmelin Kate Moss tarafından tasarlanan bu kalemi aslında göz dibine sürmek için ideal olsa da ben tüm göz kapağıma bu ürünü uyguluyorum. Kesinlikle bulaşmıyor akmıyor yapışmıyor. Ayrıca alt kirpiklerime de hafif dokundurunca çok hoş bir görüntü elde ediyor. Rengi çok güzel. Yalnız bitince açmak için iri kalemleri açmak için kullanılan kalemtraşlarından bir adet olsun :) 

Yıllardır vazgeçemediğim tek rimel. Ah ne maskaralar denedim sendeki kimsede yok be telescopicçim! Her indirim zamanı mutlaka aldığım bir ürün. O kadar çok kullanıyorum ki. Fırcası çok güzel. Kıllı fırça ile rimel süremiyorum bana böyle tarak tarzı fırçalar daha iyi geliyor. Max factorun kılları ise o kadar kısa ki kirpiğimden geçirene kadar rimeli gözüme saplıyorum. Sonra 10 dk gözüm akıyor.:))) Kısacası sürmesi kolay ve kirpikleri uzatan bir rimel. Seni seviyorum bebeğim :)))


Bonus: Göz kalemi. Rossmanndan aldığım Rival De Loop un bu asansörlü göz kalemi fiyatı çok uygun. Yumuşak sürmesi kolay. Üstelik kalemle açma derdi yok :) 4 TL civarıydı sanırım.


Evet sizlerin makyaj çantalarında neler var. Fark ettim de ürünler eskimiş. Kullanılmayanları çekmecedekilerle değiştirmek lazım. Yorumlarınızı esirgemeyin. Sevgiler :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar