Kalyon oje kurutucu


Çoook uzun bir aradan sonra merhaba, bir seneden fazladır kişisel işlerim hayat telaşesi derken blog yazmıyordum. Bugüne kısmetmiş, sizlere kalyon markasının bu oje kurutucusu ile merhaba diyorum. 


Ben çalıştığım için oje sürme işlemini genelde akşam yatmadan kısa bir süre önce yapabiliyorum. Kalın sürersem öyle uyuduğum için sabah kalktığımda o hiç birimizin sevmediği izlerden oluyor çokça. o nedenle oje kurutucuları kullanıyorum. 

Kalyonun kokusu çok güzel, ama flormar markasınınkine oranla daha yağlı bir yapısı var, sıktıktan sonra bir yeri ellemeyin mümkünse. Bunun sebebinin tırnak etlerine bakım yapma vaadi olduğunu düşünüyorum. 

Ojeyi sürdükten sonra bir kaç dakika bekliyorum sonra biraz uzaktan bu spreyi sıkıyorum. biraz böyle bekledikten sonra yağlı solüsyonu tırnak etlerime yediriyorum. Çok yağlı olması dışında üründen memnunum. Ama o yağlı oluşu. Ne bileyim. 

Sıkarken etrafa sıçramamasına dikkat edinn, özellikle ayaklara kullananlar için. 
Bir de şişesi azıcık yağ sızdırıyor sanırım. Çok kötü bir ürün değil ama tekrar alırım diyemeceğim bir ürün. 

Şuan cosmetica da güncel fiyatı 9.50. Sağlıcakla kalın. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar