1 Cumartesi 5 Ürün - 2 -

Herkese yeniden merhaba, blog başına oturamamaktan çok şikayetçiyim.
Aksattığım yazı serisine yeniden başlıyorum! Ancak bu ara işlerim o kadar yoğunki bilgisayar klavyesine dokunduğum an sanki çalışıyormuşum psikoljisine kapılıyorum. ::))
Neyse gelelim ürünlerimize. :)

1- MUFE HD Transparan Pudra

.
Ben bu ürünü makyajtrendi adlı siteden aldım. Ürünün vaadi
Make Up For Ever HD Powder, fondöteni sabitler ve yüzün doğal hatlarını bozmadan cildi matlaştırır. Tek başına ya da fondöten üzerine kullanılabilir.
MAKE UP FOR EVER HD Cilt ürünlerinde, hem HD kameralarda hem de çıplak gözle bakıldığında belli olmayan yeni nesil bir makyaj uygulaması yaratmak için yenilikçi formüller kullanılmaktadır. HD Powder, cildi tam anlamıyla ışıltılı hale getirmek için tek bir evrensel tonu bulunan son derece ince bir pudradır. Fondöteni sabitler ve yüzün doğal hatlarını bozmadan cildi matlaştırır. Mineral silika tozundan oluşan, talk içermeyen formülü kurumaya neden olmaz. Evrensel yarı saydam tonu bütün cilt tonlarına uygundur. HD Powder tek başına ya da fondötenin üzerine uygulanarak kullanılabilir.

https://www.makyajtrendi.com/satin-al/yuz/pudralar/hd-powder

Ürünü çok beğendim. Uzun zamandır böyle güzel ve iyi bir pudra arayışındaydım. Elimde sahip olduğum tek pudra the balm markasına ait sexy mama transparan pudrası ancak onu da bitirmeden yeni pudra almak istemiyordum sonra elimin ona gitmeyeceğini biliyordum. Sexy mamadan da memnundum ancak daha iyi bir şey istiyordum. Sonra bu pudrayı aldım.

Makyaj sabitlemede çok başarılı. Ürün altında bir elek ile geliyor. Kullanacağınız kısmı o elek üzerine geçiriyorsunuz.

ben bunu RT nin setting brushu ile kullanıyorum ya da RT nin büyük pudra fırçasını kendi etrafında döndürerek ürünü alıyorum. ve tüm yüzüme uyguluyorum.

Cildi hafif kaygan ve mat yapıyor çok söndürmüyor cildinizin ışığını dokusunu güzelleştiriyor ben bu nedenle çok beğendim.

Bir daha alır mısınız derseniz de alırım. Fiyatı 102 TL ancak baya bereketli.


iyi bir maskara makyajın baştacıdır derim hep. Kirpikler, vurgu yapıldığında yüzü öyle güzel gösterir ki. Bu nedenle maskaralar da benim için önemlidir. 

bir narssist olarak narsınbu maskarasını çok merak ediyordum. Diğer nars ambalajları gibi mat bir dokusu var. kapaüın baş kısmı ve fırça kırmızı ama çok dikkat çekmiyor öünkü tamamen rimel ile kaplı fırçanın kırmızısı gözükmüyor. 

Fırçası silikon. Ben silikon fırçaları kirpik tipime göre çok başarılı buluyorum. They are Real in fırçasını anımsattı bana ama bu daha kapsamlı. Her kirpiğe ulaşıyor ve tek katı bile kirpikleri çok uzun gösteriyor. Ben bayıldım. Kesinlikle dökülmüyor. Ve temizlemesi de kolay. kısacası bayıldım. 

Ürün Vaadi: Nars, Audacious Mascara ile sınırları zorluyor! Arzulanan kirpiklere mükemmel netlikte ulaşmanızı sağlayan Audacious Mascara’nın fırçası ve formülünün eşsiz uyumu, gün boyunca tekrar tekrar uygulama yapmanıza izin verir.

Maskaranın özel fırçası, 200’den fazla fırça teli ile daha önce görmediğiniz seviyede kontrol sağlar. Kökten uca bütün kirpiklere eşit olarak tutunurken aynı zamanda onları ayırır, uzatır ve güçlendirir. Hayalinizdeki görünüme ulaşmanız için son dokunuşlara izin veren konik uç kısmı, alt kirpiklerinize de mükemmel bir şekil verir.

Nemlendirici ve onarıcı içerikler ile zenginleştirilen Audacious Mascara’nın formülü, uzun süreli kullanımlarda dağılma, topaklanma, pul pul dökülme yapmaz. Temizliği kolaydır.

Black Moon adında sadece siyah rengi vardır.

https://www.makyajtrendi.com/satin-al/goz/maskaralar/audacious-mascara

Fiyatı:95 TL



(fotograf guzellikeditoru.blogspot.com.tr ye aittir.)

Mac Harmony çok merak ettiğim bir allıktı. Kontürün mihenk taşlarından olan bu allığı tonunu da çok beğendiğim için aldım. Mac in tek pahalı ve gereksiz bulduğum ürün grubu rujları. Bunun haricinde diğer ürünlerin çok abart bir fiyatı yok. Şu ürün 70 lira civarındaydı. Rujların 60 lira olduğunu düşünürsek bana hak vereceğinizi düşünüyorum.
Bu ürün ise elmacık kemiklerim ve kontür için kullandığım bir ürün.
Açık tenli olduğum için bana gidiyor ancak koyu tenlilerde belli olmayacağını düşünüyorum.
Yapısı yumuşak, ben sigmanın kontür fırçası ile kullanıyorum pigmentli ve güzel bir ürün kesinlike tavsiye ederim.



Note Creamy Lipstick - 207 Hazelnut rengi

Note un yeni serisinden bu kremsi lipsticklerini ben %50 indirimden almıştım. Fiyatı 18.90
Rengini yoğun veren ıslak bitişli bu ruju açtığınızda kalem formunda bir şekli olduğunu göreceksiniz. En alttaki renkli kısımı çevirdikçe de ürün yukarı doğru çıkıyor. Asansörlü bir nevi. Rengi soğukbir kahve.

İnstagramda bir kullanıcı swatchlamış ( sedasimakyaj isimli kullanıcı)nemli bir yapısı var ancak kalıcı değil. Sık sık tazelemek gerekiyor ancak yapısı yapış yapış değil bu nedenle sevdim.Ayrıca mis gibi kokuyor.

Watsons ve rossmanlarda bulabilirsiniz.


Yine aynı kullanıcının Note Cosmetics sayfasında da yayınlalan ürünle fotoğrafı




GELELİM SON ÜRÜNEEE

Maybelline Age Rewind Concealer

Bu mükemmel ürün malesef ki ülkemizde satılmıyor. Ben bir instagram hesabından satın almıştım.
Yapısı incecik hafif pudralı benim çizgilerime dolmayan çok çok yoğun kapatmayan bir ürün.

Bendeki rengi light. Süngerli aplikasyon başlığı ile çok fazla ürün uygulama imkanınız zaten olmuyor. Kontrolden çıkmıyorsunuz yani.
İnstagram hesaplarından 50-60 TL gibi bir rakama alabilirsiniz.


Sizin bu ürünlerden kullandığınız var mı. yorumlarınızı bekliyorum <3

Yorumlar

Popüler Yayınlar