Yves Rocher Hydra Vegetal Fresh Gel

Herkese yeniden merhaba!
Bugün sizlere Yves Rocher markasına ait Hydra Vegetal Fresh Gel den bahsedeceğim.

Ben bu markanın ürünlerini genel olarak çok seviyorum. Bu jeli de doğumgünü kampanyamda indirimden almıştım. Bilmeyenleriniz varsa yves rocher kart sahibi iseniz doğumgününüzün olduğu ay bir çok üründe bir alana bir bedava kampanyası yapılıyor. sizde yıl boyu merakla beklediğiniz ancak fiyatından dolayı alamadığınız ürünler varsa bu fırsattan yararlanıyorsunuz şahsen ben öyle yapıyorum :)

Bu doğumgününde Yves Rocherin Pure serisinden BB krem ve bu jeli aldım.

Bu tarz bakım ürünlerini severek kullanıyorum aslında. Cildi nemlendirmek göz çevresini nemlendirmek erken yaşlarda dikkatli bir şekilde yapılırsa gelecek yaşlarda daha rahat edeceğimizi düşünüyorum. Ne kadar erken o kadar iyi. üstelik bu kadar bitkisel içerikli bir ürün. bulmuşken kaçırmadım.

Bu serinin yüz yıkama jelleri, toniği, nemlendiricisi falan da var.


seri nemsiz ciltler için günlük bakım ihtiyacını karşılamak içn üretilmiş.


Kıvamı kabından da anlaşılacağı üzere jel formunda. ancak çok kıvamlı bir jel değil. Yves Rocher bu ürünü sitesinde, "Göz çevresi cildin hassas noktalarından biridir; kurumasıyla gerilir ve kırışıklara neden olur, cansız bir görünüm alır. Nemini kaybeden ciltler için özel olarak formüle edilen göz altı bakım kremi, göz altında oluşan bu cansız ve kuru görünümü onarır. 

Nemlendirici göz altı kremi, uyguladığınız ilk andan itibaren etkisini göstermeye başlar. Ultra hafif jel dokusu ile anında emilir. Göz çevresinde nemsizliğin yarattığı gerilme duygusunu giderir. Göz çevresi rahatlatır, nemsizlik çizgilerinin görünümünü azaltır. Göz altı torbalarını indirir, bakışlara hafiflik ve ferahlık hissi verir. 

Formülü nemini kaybetmiş ciltler için geliştirilmiştir."

şeklinde tanımlıyor. Şu an internette sitede yer alan fiyatı 42.90 ve açıkçası fiyatına göre ürünün pek işlevini göremedim. Ürünü sevmedim peki neden?

-Jel formda olduğu için sürekli silesim geliyor.
-Cildim bu ürünü emmiyor
-Cildimi birazcık gerdi bu normal bir etki mi bilmiyorum. 
-yapış yapış bir hissi var.
Nemlendirdiğini de göremedim çünkü göz altlarımı ne zaman ellesem yapış yapış. 

Akşamları temizlenmiş cildime uyguluyorum. Allahtan uygun fiyatlı olarak aldım yoksa üzülebilirdim. 

bu ürünü başka kullanan var mı :) 

Yorumlar

  1. yves cher ürünlerinden özellikle bio serisine hayranım :) bu ürünün de merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar