LA Girl Matte Pigment Gloss

Herkese yeniden merhaba! Blogumu bir süredir ihmal ediyorum. Sizlerle yeniden buluşmak güzel.
Bugün sizlere bir süre önce yurt dışından sipariş ettiğim LA Girl Matte Pigment Glosstan bahsetmek istiyorum.


Ben L.A Girl siparişlerimi bir süredir, Bluescandal isimli siteden yapıyorum. Aslında yurtdışı alışverişi ile ilgili oldukça deneyimim oldu, bir gün bu konu ile ilgili de tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. 

L.A girl kapatıcı alırken bir tane de denemek amaçlı bundan aldım siteden, renklerine bayıldım. Dreamy adlı rengini seçtim. Yaklaşık 10 günde ürün elime ulaştı. 



Ürünün fiyatı 5.25 Dolar. 17-18 tl gibi bir rakam. Öncelikle resimde göründüğü kadar matlık yok. Açıkçası bu aralar mat rujlarla kafayı oldukça bozdum. The balmın meet matte serisi favorim. Comitted rengi ile aşk yaşıyoruz desem abartmış olmam. Pastel, ve note ürünlerinden beklediğimi alamamıştım ve şanslıyım ki ürünlerin testerlarında anlaşamayacağımızı anlamıştım. Bu nedenle beklediğimi alamadığımı söylemeliyim. Bu ruj çok garip, matlık vermediği gibi, gloss havasında ve sürekli dudaklarım yapış yapış. Görüntüsü mat, ama hissi gloss. sanırım adını da buradan alıyor :))) 

Ayrıca dreamy bildiğiniz pembe gibi bir renk geldi. İnstagramdaki fotoğrafı da gördüyseniz, swatch ile pek benzetemedim ben. Ancak yine de öyle kullanılmayacak bir ruj değil. 



Bu resmi de yine swatchı paylaşan altercoutre adlı instagram hesabından aldım.


Başka bir swatch daha.

Renk konusunda bir fikriniz olduğunu düşünüyorum. :) Siz bu seriden herhangi bir ruj almayı düşünür müsünüz? Yorumlarınızı benimle paylaşın lütfen :)

sevgiler.



Yorumlar

Popüler Yayınlar