The Balm Shelter!

Uzun zamandır uğramıyordum, öncelikle merhaba herkese.
Haftanın ürününü tanıtmama izin verin! The Balm markasına ait renkli nemlendirici olan Shelter'i herkes çok övüyordu. Ben de balm ürünlerinin hastasıyım desem yalan olmaz. Çok kez anlattım aslında neden bu kadar sevdiğimi. Bir kere temiz ürünler, talc ve paraben içermiyorlar. Pigmentasyonları iyi, fiyatları uygun, özellikle indirim zamanı alırsanız daha da uygun. Kaliteli bir şey kullandığımı hissediyorum kısacası. Ya o dış görünüşlerine ne demeli, ürün adlarının seçimi, paketleri kısacası vitrini güzel :)
Neyse gelelim Shelter'a.

Cildim karma yapıda. Özellikle burun bölgemin öğleye doğru parlamaya başladığını daha önceki postlarımda belirtmiştim. Cilt yapım bir garip arkadaşlar. Hiç bir ürünü tam kabul etmiyor. Özellikle fondotenlerle bu sorunu çok yaşıyorum. Bu sebeple günlük hayatımda neredeyse fondoten kullamayı bıraktım diyebilirim. Neyseki çok sorunlu bir cildim yok. Hazır yaz da geliyorken ve renkli nemlendiriciler bu kadar revaçtayken size bu ürünü yazma gereği duydum.

Ürünün yapısı çok hafif. Öncelikle bunu belirteyim. Kapatıcılık konusunda ise tabiki bir bb krem ayarı yok. Daha hafif. Yağlı ciltler üzerine hafif bir transparan pudra uygulayabilir. Alın size mis gibi günlük ve hafif makyaj.

Bendeki rengi en açık rengi olan Light.

İç ambalajı biraz sıkıcı dışına oranla. Bu sebeple kutusunu bir süre atmaya kıyamadım. :D 64 ml var içinde.




İlk sürdüğümde, galiba yediremeyeceğim demiştim. Fakat cildim çok güzel bir şekilde emdi. İlk 1 dk ıslak bir görüntü olabilir fakat cilt giderek emiyor ve vakit geçtikçe cildinize oturuyor.

İşte sonuç.

Kısacası ben çok memnun kaldım. Tek düşündüğüm tatilde yüzüm yanınca da kullanabilecek miyim? İçinde 18 spf olduğunu söylemeyi unuttum tabi. Güneşten de koruyor ayrıca. ve de fırça ile uygulama  zorunluluğunuz olmadan krem sürer gibi elinizle de yedirebiliyorsunuz. 

Siz de memnun musunuz? yorumlarınızı bekliyorum :) 

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar