Haziran 2015 Bitenler

Merhaba merhaba :)
Bloga girmeyeli çoook uzun zaman olmuş. Öncelikle açar açmaz 397 sayfa görüntülenmesi gördüm. Vay canına birileri beni gerçekten okuyor :) İşte mutluluk. Hayatta birilerine ulaşabilmişim. Ne mutlu.

Haziran ayı bitenler yazımla karşınızdayım :)


Eveet. İlk ürünümüzle başlayalım. Pantene Aqua Light Serisinin, anında bakım yapan saç spreyi. Ben bu seriyi üniversite hayatımda seve seve kullandım. Şampuanını, saç bakım kremini, serumunu... Bu spreyi de yaklaşık 3 senedir favorim. Ancak pek bakım yaptığını söyleyemem. Beni özellikle cezbeden noktası kokusu. Çok hafif bir o kadar da kalıcı. İnsanlardan saçların ne kadar güzel kokuyor övgüleri almama sebep oluyor. Yine alır mıyım derseniz, bitmeden yedekledim bile. Seviyorum seni spreycik :) 

Bitirdiğim ikinci kavanozu sanırım. Bu seriyi de seviyordum. Zira göz kremini kullanıyorum hala. Hafif. Cilt tonunu eşitliyor mu cildi mükemmelleştiriyor mu derseniz gözle görülür vay bee diyebileceğim bir etkisi yok. cildi nemlendiriyor. bir kutu daha var. onu da bitirdikten sonra başka bir nemlendiriciye geçmeyi düşünüyorum. biraz level atlayıp clinique ye geçebilirim :D 

Arkadaşlar, ben sanırım pudra kullanmayı bilmiyorum. ya da benim pudradan beklentilerim farklı. Watsons 2014 te en iyi ürün adaylarından bulunan bu pudrayı ben bir türlü sevemedim. Zorla bitirdim desem yeridir. Hatta azıcık var içinde ama artık gerçekten dayanamayacağım. :D Pudrayı açıkçası yüzümdeki fondotenin nemini alsın cildi biraz matlaştırsın ve allık için zemin hazırlasın diye kullanıyorum. Ancak budra tabaka gibi kalıyor yüzümde. Fırçayla uyguladığım halde bu böyle. Bir kere süngerle uygulayayım dedim o daha da fena. Sonuç olarak pudra olayıyla pek barışamadım. Bir daha da almam. Zaten parasına göre tamamen fahiş bir ürün.

Bittiği için değil de, kullanmadığım için attığım bir ürün. Çünkü alalı baya bir zaman oldu. Nemlendiriyordu sanırım memnundum. Boş bir kutusu daha var. Onda da kaş için yağ karşımı hazırlamıştım. Ama üründen sıkıldım. Pek tavsiye edeceğim bir ürün de değil.


Bee Beauty ürünleri yanılmıyorsam sadece Gratiste satılıyor. Bu minnakın da kokusuna tav oldum. Vanilya ve Cheesecake kokulu bu minikin kokusu tende hiç kalıcı değil. ayrıca losyon formatında olduğu için benim gibi, yüz derisi yağlı, vücut derisi kuru birisi için hiç nemlendirme yapmadı. Biraz da yapış yapış bıraktı açıkçası. :D bu ay pek memnun kalmamışım.


Recete.com dan dermokozmetik alışverişimi yapıyorum. Her siparişimde sağolsunlar hediye gönderiyorlar. Bir kutu daha var. Fena bir ürün değil. Sayelerinde yüz yıkama jeline bir süredir para vermiyorum. Ancak ben köpük formundaki yüz yıkama ürünlerini daha çok tercih ediyorum. Sebebi ile nazikçe temizlemesi ve kolay durulanması. Bu ürün jel yapıda olmasına karşın kolay durulanan ağır yapısı olmayan bir ürün. 


Benim için klasik olan bir rimeldir, Loreal Telescopic Mascara.Birisi benim birisi kardeşimin. Eskiden tek mascara kullanıyordum o da buydu. Şimdi çeşitleri eklendi. Ancak bunu çok seviyorum. Hacim vermiyor. Ama çok güzel uzatıyor ve tek tek ayrılıyor. Hacim veren başka bir rimelle birlikte kullanılırsa harikalar yaratıyor. Alın derim. 


Vichynin bu şampuanını yine recete.com dan almıştım. Kepekli saçlar için yağ arındırıcı şampuan. Saç derisini kurutmadan temizliyor. Ama aşağıda göreceğiniz yves rocheri daha çok sevdim. Ürün paraben içermiyor. Ama kokusu pek kalıcı değil. Hoş da bir kokusu yok zaten.


Isırgan özlü bu şampuanı Yves Rocherden aldım. Sanırım 3 kutu falan da bitirdim. Kokusu mükemmel. Ben böyle ot ot kokan şeylere bayılıyorum :)) Saç derisini kurutmadan yağını temizliyor. Saç uzun süre temiz kalıyor ve güzel güzel yeşillik kokuyor. Yağlı saçı olanlar tercih edebilir. Ürün paraben ve kimyasal içermiyor. Ambalajı bile geridönüşebilir


Rival de Young... Rossmann da bulabileceğiniz bu rimeli pek sevmedim. Sözüm ona hacimin H sini vermedi. Sürerken de biraz zorlandım. Kirpiklerde bol bol topaklanma yaptı. Sonuç mu? Rimel çöpü boyladı. Fırçası yıkandı. Yağ karşımını kirpik ve kaşlara sürmek için kaş barımdaki yerini aldı. 

Güya matlaştırdığını iddia eden bu kremin yapısı çok garip. Kremi cildim bir türlü emmiyor. Bu yağlı ciltler için olan resimdeki. Kuru ve hassas ciltler için de çeşitleri mevcut. Ancak bu kremi cildime kabul ettiremedim. Ne zaman sürsem krem cildimde donuyor bir süre sonra da soyuluyor. Yine memnun kalmadığım ve tekrar almam dediğim bir ürün.

Çok yorum yapmayacağım. Hiç sevmedim. Kokusu çok ağır. Kısacası sınıfta kaldı. Odaya sıktım parfüm diye. 

Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur. Başka bir yazıda görüşmek üzere :) <3 


Yorumlar

  1. slm cnm bloğun hayırlı olsun takibe aldım 7.kişiyim.. bende beklerim :) bu arada bioderma sebum harika ben severek kullanıyorum:) sevgilerle öpüldün

    YanıtlaSil
  2. blogunu takibe aldım canım bana da beklerim :) rival de loop maskarayı bende sevememiştim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar